Політика повернення або обміну придбаного товару

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМЄНА ПРИДБАНОГО ТОВАРУ
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості з будь-якої причини протягом 14 днів з моменту покупки, при дотриманні вказаних нижче умов та положень.


ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАлежної якості
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або на інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші. Обмін товару провадиться протягом 14 днів, без урахування дня покупки шляхом його передачі продавцю. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку, відсутні сколи та потертості, збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, заводські пломби, маркування, фабричні ярлики, наклейки та документи, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, Ми також маємо право відмовити вам у заміні товару або його поверненні, якщо: з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів без урахування дня купівлі; було виявлено ознаки втручання у пристрій товару (розтин, спроби ремонту) або буде знайдено сліди нецільового використання;
• внесено конструктивні зміни до товару та/або його складові, або виявлено їх спроби.
У разі повернення товару належного якості, витрати на доставку товару і відправку назад продавцю оплачуються за домовленістю. повним знищенням чи втратою покладаються на покупця.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:

  1. перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, паспортом чи іншою, наданою магазином документацією на товар;
  2. у разі необхідності отримати роз’яснення та консультацію щодо умов, особливостей та правил використання товару – до початку використання товару;
  3. користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  4. з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару – дотримуватися передбаченої експлуатаційною документацією спеціальних правил безпеки, а у разі відсутності таких правил у документації – звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого типу. ЯКОСТІ
    Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів як споживаного товару, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної працездатності товару та його відповідності заявленим технічним та функціональним характеристикам, витрати на проведення експертизи відшкодовує покупець. Обмін товару або повернення коштів за нього виконується лише після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар відповідає заявленим виробником параметрам. Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару особисто або за допомогою свого уповноваженого представника.
    У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами проведення незалежної експертизи оплату та витрати, пов’язані з доставкою або пересиланням товару, виконує продавець.
    Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, вказаних на зображеннях сайту https://vitarain.com.ua та які не впливають на функціональні якості та технічні характеристики товару не є несправністю товару.
    Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для покращення його технологічних та експлуатаційних якостей. Комплектація, колір, зовнішній вигляд та інші параметри товару можуть трохи відрізнятися від зазначених на сайті.
  5. Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний чи має заводські дефекти, будь ласка, виконайте такі дії:
  6. • зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана у розділі контакти.
  7. • напишіть нам листа на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні проблеми, що виникла.
1
    1
    Кошик